Trots att vårt fokus ligger på personlig kontakt, har vi sett ett ökat behov att kunna checka in själv.
Har du frågor eller problem med incheckningen? Ring oss gärna (senast kl. 21.00)
HAR DU REDAN BOKAT EN PLATS ELLER STUGA?
Då kan du kolla direkt med ditt mobil telefonnummer eller din e-postadress vilken plats eller stuga vi har reserverat för dig. Naturligtvis är också alltid välkommen i receptionen där vi gärna hjälper dig personligen.
WiFi-koden skickas via SMS efter incheckningen. Frågor eller problem? Ring oss gärna (senast kl 20.00).
HAR DU INTE BOKAT ÄN?
Inga problem! Du kan boka din plats, checka-in och betala och därmed ordna din ankomst snabbt och smidigt. Du blir tilldelad en plats baserat på vald facilitet och datum och kommer att få all information såsom områdeskarta, ditt platsnummer och kvitto via e-post.
OBS! Det är därför viktigt att du kan öppna din e-post!
Betalning sker via kreditkort.